Uudised ja teated

AS Keskkonnateenused: teave seoses eriolukorraga

Hetkel on AS Keskkonnateenused klienditeenindus suunatud kaugtööle. Kliente ei võeta vastu üheski kontoris. Kõiki vajalikke toiminguid saab teha kas telefoni või e-kirja (info@keskkonnateenused.ee) teel või e-iseteeninduses (www.keskkonnateenused.ee).

Jäätmevedu toimub selliselt nagu lepingutes kirjas ja selles muudatusi ei planeerita. AS Keskkonnateenused soovitab oma klientidele, et nad ei läheneks prügiveoga tegelevale töötajatele lähemale kui kaks meetrit. Mahutitele peab olema tagatud ligipääs nii, et vahetu inimeste kontakt poleks vajalik.

AS Eesti Keskkonnateenused paneb südamele, et kui majapidamises on keegi teadvalt viirusesse nakatunud või on olemas kahtlus, et ollakse nakatunud, siis mitte koguda jäätmeid liigiti, vaid koguda need suletavasse kilekotti ja panna olmejäätmete hulka. Seda põhjusel, et liigiti kogutud jäätmed lähevad käsitsi sorteerimisse ja seetõttu on olemas oht töötajate nakatumiseks. 

Klienditeeninduse telefoninumbrid üle Eesti:

  • Tallinn, Rapla, Rakvere – 640 0800
  • Tartu – 738 6700
  • Viljandi, Valga, Pärnu – 435 5025
  • Hiiumaa – 462 2811

Tööaeg on esmaspäevast reedeni kl 9.00–17.00

Üle-eestiline infotelefoni lühinumber on 1919. Lühinumbrile helistades kehtib tavahind, millele lisandub operaatori teenustasu (EMT võrgust 0,2278 €/min, Tele2 võrgust 0,23 €/min ja Elisa võrgust 0,30 €/min).

PS. Rõuge jäätmejaam jääb avatuks. Jäätmejaama sisenedes palume arvestada, et jaama pääseb sisse üks klient korraga. See on vajalik selleks, et kliendid jaamas üksteisega kokku ei puutuks.