Sotsiaalvaldkonna ametnike kontaktandmed

Sotsiaaltöö spetsialistide ja lastekaitsespetsialistide vastuvõtud vallamajas ja teenuskeskustes toimuvad esmaspäevast neljapäevani ja eelneval kokkuleppel vastava spetsialistiga. Reedeti vastuvõtte ei toimu.

Sotsiaalvaldkonna ametnikud
Abivallavanem haridus- ja sotsiaalalal  Kadri Kangro
514 8615
kadri.kangro@rougevald.ee
Sotsiaalnõunik Anete Kramp 526 1829 anete.kramp@rougevald.ee

Rõuge piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Maire Grosmann

785 9138
5330 0153

maire.grosmann@rougevald.ee

Haanja piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Maie Kalnapenkis

787 8834
523 7065 

maie.kalnapenkis@rougevald.ee

Misso piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Marika Heinvee

5340 3744

marika.heinvee@rougevald.ee

Mõniste piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Kätlin Kann

789 1237
5307 3260

katlin.kann@rougevald.ee

Varstu piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Signe Arumäe

5334 1640

signe.arumae@rougevald.ee

Lastekaitsespetsialist Kelli Piholaan 5915 1456 kelli.piholaan@rougevald.ee
Perede tugiisik Triinu Ülper 5191 1500
triinu.ylper@rougevald.ee

Rõuge piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Kristel Kõlli

529 5062

kristel.kolli@rougevald.ee

Haanja piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Marge Valb

5347 3150

marge.valb@rougevald.ee

Misso piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Eerika Eensalu

5307 2744

eerika.eensalu@rougevald.ee

Mõniste piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Ilze Koemets

506 0140

ilze.koemets@rougevald.ee

Varstu piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Kati Vettik

5303 0145

kati.vettik@rougevald.ee

 

Sotsiaalosakonnast saab nõu ja abi järgmistel teemadel:

  • sotsiaalnõustamine;
  • toimetulekutoetuse maksmine;
  • sotsiaaltoetuste maksmine;
  • hooldajatoetuse maksmine;
  • sotsiaalteenuste osutamine;
  • eestkoste seadmine;
  • laste ja lastega perede hoolekande korraldamine;
  • vanemliku hoolitsuseta jäänud laste asendushooldusele paigutamine;
  • eakatele ja puuetega inimestele vajalike teenuste osutamine;
  • koduteenuste osutamine;
  • hooldekodusse paigutamine;
  • sotsiaalvaldkonda kuuluvate õigusaktide koostamine.

Sotsiaalvaldkonna teated

eKiirabi aitab sündmuskohal operatiivselt tegutseda

Tervisekassa
PRESSITEADE
15.03.2024

Alates 2020. aasta algusest on Tervisekassa eest vedanud eKiirabi digilahenduse uuendamist, mida kiirabimeedikud kasutavad väljakutsetel patsienti puudutava elutähtsa terviseinfo leidmiseks ning oma tegevuse, ravi ja otsuste dokumenteerimiseks. Viimaste aastate jooksul on algselt Rootsis välja töötatud eKiirabi lahendust kohandatud Eestile sobivaks koostöös Telia Eesti AS-i ja Ortivus AB partneritega. Selle aasta alguses toimusid ka esimesed edukad tarkvara testimised.

„2023. aasta jaanuaris alguse saanud juurutusprojekti suurim eesmärk on parandada eKiirabi lahenduse kasutajamugavust, et tegevuste ja otsuste dokumenteerimine oleks kiirabitöötajatele võimalikult loogiline, mugav ja kiire. Nii jääb rohkem aega ja tähelepanu patsiendile," rääkis Tervisekassa eKiirabi projektijuht Reet Luts.

Selleks, et välja selgitada võimalikud puudused baasfunktsioonides, testis Tervisekassa selle aasta veebruaris uue eKiirabi toimimist. „Test oli küll üsna väikse mahuga võrreldes täislahendusega, kuid see-eest üliolulise eesmärgiga – korrastada kasutajaliidest ja anda esimestele kasutajatele ehk meedikutele juba käegakatsutav toode, esmane arusaam ja tunnetus," ütles Luts.

Testperioodi jooksul, milles osalesid Tallinna ja Tartu Kiirabi, toimus mitmeid töötubasid, et välja arendada Eesti kiirabidele kohandatud ja sobiv kasutajaliides. Tallinna Kiirabi kiirabiosakonna juht ja testgrupi liige Taavi Mäesepp tõdes, et testperiood kujunes töömahukamaks kui esialgu eeldati.

„Sellest hoolimata soovisid kõik osalejad anda maksimaalse panuse. Konkreetne lõpptulemus pole veel selgunud, kuid viimase kohtumise põhjal saan öelda, et kõiki meedikute ettepanekuid on arvesse võetud ning muudatuste sisseviimine kasutajaliidesesse käib jooksvalt. Kokkuvõttes annab kiirabipidaja osalemine eKiirabi lahenduse loomise varajases etapis arendajale olulise sisendi selle kohta, millist lahendust meedikud reaalselt ootavad ja vajavad," sõnas Mäesepp.

Kui uurida, millist kasu see digilahendus meedikutele toob, siis on Mäesepa sõnul eKiirabi kiirabibrigaadi vältimatu abivahend, saamaks infot patsiendi terviseandmete kohta. „Terviseandmetega saab tutvuda enne sündmuskohale saabumist, mis parandab oluliselt teenuse kvaliteeti ja abi andmist patsiendile. Lisaks aitab ravi- ja tegevusjuhiste digilahendusse kaasamine tagada nõuetekohase ning adekvaatse patsiendikäsitluse," lisas ta.

„Uues tarkvaras on ka uusi funktsioone. Näiteks on meedikul võimalik teha konsulteeriva arstiga videokõne, samal ajal vaadata patsiendi kiirabikaarti ja seeläbi vahetada kiirelt elutähtsat infot. Lisaks loome  kiirabiautodes oleva monitori ühilduvuse eKiirabi tarkvara kasutava seadmega, mis võimaldab andmete kiiret ülekandmist ühest seadmest teise ehk kiirabitöötaja ei pea andmeid uuesti käsitsi sisestama," rääkis Tervisekassa projektijuht Reet Luts.

Projektijuhi sõnul on nüüd mõned kuud aega mais algava mahukama testi ettevalmistuseks. Järgmise testimise jooksul antakse osalemise võimalus kõikidele Tervisekassa kiirabipartneritele, et testida eKiirabi täislahendust koos integratsioonidega. Muu hulgas testitakse ka uut kasutajatuge, mida hakkab koos uue tarkvaraga pakkuma Telia.