« Tagasi

Omniva eemaldab vähese kasutusega kirjakastid Sännas ja Pärlijõel

Seoses Sänna ja Pärlijõe kirjakastide vähese kasutusega on Omniva otsustanud postikullerite ringide optimeerimiseks need kirjakastid eemaldada. Viimase kirjade loenduse ajal, kahe kuu jooksul, ei ole Sänna kirjakasti kasutatud mitte ühtegi korda ning Pärlijõe kirjakasti kasutati vaid ühel korral.

Omniva esindaja Reelika Lepa sõnul on Omniva eesmärk tagada postiteenuse efektiivsus ja kättesaadavus seal, kus seda reaalselt kasutatakse. "Kahjuks ei ole Sänna ja Pärlijõe kirjakastid viimastel loendustel leidnud piisavat kasutust, mistõttu otsustasime need eemaldada."

Eemaldamisest antakse teada kaks kuud ette, mille käigus kleebitakse kirjakastidele vastav informatsioon koos lähima kirjakasti asukohaga. Edaspidi saavad elanikud vajadusel kasutada kirjade saatmiseks ka Omniva personaalset postiteenust.

Personaalne postiteenus – telli postkontor endale koju!

Kiirust ja mugavust hindavad kliendid saavad kasutada Omniva personaalset postiteenust. See tähendab, et Omniva postikuller tuleb kliendi juurde koju või tööle, et pakkuda vajalikke teenuseid ja kaupa. Kullerilt saab osta postmarke ja ümbrikke, saata kirju ja pakke, tasuda arveid, võtta vastu saadetisi ning tellida ajalehti ja ajakirju. Kõiki postkontoris või postipunktis tehtavaid toiminguid saab teha kodust lahkumata. Vajadusel saab e-poest tellitud tooteid ka personaalse postiteenuse abil tagastada.

Teenuse kasutamiseks tuleb võtta ühendust Omnivaga telefoni teel või esitada taotlus Omniva kodulehel. Personaalse postiteenuse telefoninumber on 664 3330. Maapiirkondades on personaalne postiteenus tasuta.