Sotsiaalvaldkonna ametnike kontaktandmed

Sotsiaaltöö spetsialistide ja lastekaitsespetsialistide vastuvõtud vallamajas ja teenuskeskustes toimuvad esmaspäevast neljapäevani ja eelneval kokkuleppel vastava spetsialistiga. Reedeti vastuvõtte ei toimu.

Sotsiaalvaldkonna ametnikud
Abivallavanem haridus- ja sotsiaalalal  Kadri Kangro
514 8615
kadri.kangro@rougevald.ee
Sotsiaalnõunik Anete Kramp 526 1829 anete.kramp@rougevald.ee

Rõuge piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Maire Grosmann

785 9138
5330 0153

maire.grosmann@rougevald.ee

Haanja piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Maie Kalnapenkis

787 8834
523 7065 

maie.kalnapenkis@rougevald.ee

Misso piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Marika Heinvee

5340 3744

marika.heinvee@rougevald.ee

Mõniste piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Kätlin Kann

789 1237
5307 3260

katlin.kann@rougevald.ee

Varstu piirkonna sotsiaaltöö spetsialist

Signe Arumäe

5334 1640

signe.arumae@rougevald.ee

Lastekaitsespetsialist Kelli Piholaan 5915 1456 kelli.piholaan@rougevald.ee
Perede tugiisik Triinu Ülper 5191 1500
triinu.ylper@rougevald.ee

Rõuge piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Kristel Kõlli

529 5062

kristel.kolli@rougevald.ee

Haanja piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Marge Valb

5347 3150

marge.valb@rougevald.ee

Misso piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Eerika Eensalu

5307 2744

eerika.eensalu@rougevald.ee

Mõniste piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Ilze Koemets

506 0140

ilze.koemets@rougevald.ee

Varstu piirkonna sotsiaalhooldustöötaja

Kati Vettik

5303 0145

kati.vettik@rougevald.ee

 

Sotsiaalosakonnast saab nõu ja abi järgmistel teemadel:

  • sotsiaalnõustamine;
  • toimetulekutoetuse maksmine;
  • sotsiaaltoetuste maksmine;
  • hooldajatoetuse maksmine;
  • sotsiaalteenuste osutamine;
  • eestkoste seadmine;
  • laste ja lastega perede hoolekande korraldamine;
  • vanemliku hoolitsuseta jäänud laste asendushooldusele paigutamine;
  • eakatele ja puuetega inimestele vajalike teenuste osutamine;
  • koduteenuste osutamine;
  • hooldekodusse paigutamine;
  • sotsiaalvaldkonda kuuluvate õigusaktide koostamine.

Sotsiaalvaldkonna teated

« Tagasi

Uus terviseportaal toob inimeste terviseinfo ühte kohta

Tervisekassa
PRESSITEADE
12.02.2024

Esmaspäeval, 12. veebruaril 2024 algas Tervisekassa ja Tervise Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) koostöös valminud kampaania „Uudishimu on tervistav", mille eesmärk on tutvustada inimestele uut terviseportaali ning suurendada teadlikkust selle võimalustest ja eelistest.

Tervisekassa terviseportaali tootejuhi Evgeni Nikolaevski sõnul pakub eelmise aasta novembri lõpul valminud veebipõhine terviseportaal inimestele kasutajasõbralikku ligipääsu oma terviseandmetele. Portaal hõlmab endas mitmeid funktsioone, sealhulgas võimalust näha järgmisi vastuvõtte, välja ostmata retsepte, viimase poole aasta uuringuid, analüüse ja vastuvõtte ning vaktsineerimisega seotud infot ja soovitusi.

„Uus terviseportaal on loodud inimese vajadustest lähtuvalt – valminud portaalis on enda meditsiiniliste andmete vaatamine nii arvuti kui ka mobiili vahendusel varasemast mugavam, sest kõik tervisedokumendid on ühes kohas, info on leitav loogilisemal viisil ning ära on kaotatud keerulised meditsiiniterminid, mille tähendust oli inimestel vanas patsiendiportaalis keeruline mõista," ütles terviseportaali tootejuht. Muu hulgas tagab mugavama ligipääsu terviseandmetele moodne kujundus, mille disainimisel on arvesse võetud ka vaegnägijate soove ning vajadusi.

Ajapikku liidetakse terviseportaaliga järjest uusi funktsioone, mis võimaldavad inimestel suurendada enda osalust ja vastutust tervisega seotud otsuste tegemisel. „Kui patsiendiportaal oli mõeldud pelgalt enda terviseandmete vaatamiseks, siis tulevikus hakkab uus terviseportaal andma ka personaalseid soovitusi ning saatma SMS-i või e-posti kaudu meeldetuletusi eesseisvate arstivisiitide, vaktsineerimiste ja lisandunud või aeguvate retseptide kohta," lisas Nikolaevski.

TEHIKu terviseportaali projektijuht Kady Adamson tõdes, et uusi ja innovaatilisi ideid on alati rohkem kui kohe ellu jõuab viia. „Meie arendusmeeskond töötab täistuuridel, et viia ellu kasutajate poolt enim soovitud funktsionaalsused. Lisaks erinevatele teavitusele on tänavu plaanis terviseportaaliga liita ka digiregistratuur, tänu millele saavad inimesed hõlpsasti juurdepääsu kõigile vajalikele teenustele ilma, et peaksid navigeerima läbi mitme erineva platvormi. Prioriteetide seadmisel lähtume kõige pakilisematest kasutajate vajadustest ja ressursside kättesaadavusest."

Projektijuhi sõnul on terviseportaali arendamisel silmas peetud patsiendikeskset lähenemist. „Soovime, et inimesed saaksid oma terviseinfot turvalisemalt ja lihtsamini hallata ning taaskasutada. See mitte ainult ei paranda kasutajakogemust, vaid tagab ka terviseandmete sujuvama liikumise tervishoiusüsteemis, andes patsiendile maksimaalse kasu oma tervise jälgimisel ja juhtimisel."

Selline integreeritud ja patsiendikeskne lähenemine e-tervise teenustele on oluline tervishoiu digitaliseerimisel, mis on suunatud nii efektiivsuse suurendamisele kui ka parema ja turvalisema juurdepääsu tagamisele terviseandmetele kõigile kasutajatele.

Julgustame kõiki inimesi tutvuma uue terviseportaaliga veebiaadressil www.terviseportaal.ee ning kasutama selle pakutavaid võimalusi oma tervise eest hoolitsemisel!